2

A fost și making of spot #TIFF2011

Știu, spotul TIFF 2011, lansat ieri la Cluj, a surprins până-n pânzele albe. Că a fost sau n-a fost o mișcare inteligentă, vom vedea pe parcurs. Deocamdată tot ce avem și putem lua drept certitudine e faptul că lumea s-a împărțit în 2 tabere inegale din punct de vedere al numărului de susținători.

E totuși un spot îndrăzneț, pe care nu l-aș băga cu repeziciune în zona de mainstream, și la care a trebuit să mă uit de trei ori ca să mă prind de unele subtilități, cum ar fi că finalul nu are în discuție o schemă de joc ci filmul 4 luni, 3 săptămâni și 2 zile. Sau n-am banghit bine? :P

Într-adevăr, are un aer monoton, e cam lunguț, și pare că se adresează unui public avizat, dar privit cu atenție poate vă va smulge un wow! Sau măcar un aaaaahaa, deci asta era! :)

Mno… ieri mă gândeam dacă a fost sau n-a fost făcut și un Making of Spot TIFF 2011?! :) Ba da, a fost:

În altă ordine de idei, avem explicația pentru faptul alegerea personajului principal și a temei din spot, o listă a bloggerilor oficiali TIFF 2011 și numele celor doi bloggeri oficiali TIFF în Vitrina, aleși de agenția cu aceleași nume. :)

Pentru final am lăsat un articol spre lecturare, care argumentează una alta despre spot și care mie mi-a atras atenția asupra detaliilor. :)

2 Comments

  1. sigur nu a fost …spot
    da ai dreptate m-am prins greu, abia dupa patru articole de blog, care este ideea.
    ba adica, de 10 ani incoace comunicarea merge pe asocierea a unei caracteristici romanesti cu filmu, la inceput a fost transilvania scris ca hollywood, apio ET care zbura in costum national, apoi mamaliga care numai exploda etc
    acum e porumboiu, pe care spre rusinea mea nu l-am recunoscut pe afisele mari din oras (spre deosebire de piersic junior and co de acum cativa ani)

    spotul e prost (doar pt mine un profan ce sunt evident)
    cel putin comparat cu cel din 2009
    http://www.youtube.com/watch?v=2atM4tKLfug&NR=1

    Noroc ca e salvat de distributie, cu tot respectul pt echipa care a participat la realizarea lui.(http://www.tiff.ro/stire/corneliu-porumboiu-imaginea-celei-mai-indraznete-campanii-de-promovare-tiff/178)

    El penduleaza intre parodierea lui a fost sau nu fost si parodierea procesului etapei. Din pacate pentru el nu reuseste sa o faca pe nici una bine. Imi da sentimentul ca lumea care l-a facut nu a vazut filmul. Din punctul meu de vedere mai bine il scria si il regiza Dn Porumboiu himself daca tot este one man show.
    se poate compara cu originalul aici:
    http://www.youtube.com/watch?v=rOCqYnM_iIo&feature=related

    cum sa lipseasca replica care a facut istorie
    “Pune-o, bă, pe trepied”?

    in fine mie unu imi aduce aminte de un spot mai vechi facut pt Ad or cu cimitirul sapanta. (2005) ca stil
    http://www.iqads.ro/ad_3342/ad_or_festival_2005.html

    oricare dintre spoturile facute in anii (2008) precedenti pentru mercedes puteau fi reclicate pt ca sunt mai bune din pacate

    http://www.youtube.com/watch?v=29rGtgJCVfI
    http://www.youtube.com/watch?v=D0XIvEa8mkQ

    concluzia: nu imi pare indraznet, numai greu de asociat cu porumboiu.
    poate pt simplu fapt ca fotbalul este asociat cu tatal sau si nu invers.
    plus fotbalul e la tv inca …:))

    oricum e doar un spot
    12,3,4, cupa si campionatul
    restul e tacere :D (in aparare ma refer)

    g

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *