1

Avem branduri, avem comunitate… avem de toate

Nici nu știu exact cum să zic sau ce să zic despre evenimentul cel mai apreciat de către toate personalitățile pe care le dețin. Toate, dar fix toate apreciază ideea care a stat la baza Cluj Brands Tour și sunt convinse că se va crea un precedent. Prin asta nu mă refer la viitoarea ediție, ci la faptul că va fi preluată și adaptată pentru alte orașe din țară. Și e ok asta.

De-aș fi minister al turismului în țara asta, m-aș face mic și aș intra în pământ de rușine că nu pot ține pasul cu o mână de oameni care promovează fauna, flora și economia României. De fapt stai… dacă sunt minister al turismului și al dezvoltării NU MĂ INTERESEAZĂ ce fac X și Y atâta timp cât mie nu-mi pică ceva, măcar de-o sana de la Napolact. Dacă tot suntem aici în zona lactatelor, pe care le ador :D , vizita la Țaga, acolo unde se fabrică brânza de Năsal, e ceea ce regret cel mai mult!

Din motive independente de voința mea n-am putut să mă țin de grup pentru a afla pe viu poveștile din spatele câtorva branduri românești de succes care au luat ființă la Cluj, dar pot spune că m-am sincronizat cel puțin o dată cu lumea. Când bloagherii erau la Jolidon și se minunau că acolo se lucrează manual, eu și ea eram în mall pipăind costume de baie semnate Jolidon. :P Ne pregăteam de concediul înspre care astăzi ne îndreptăm :D

Am reușit însă să degust două Starbucks, ca la carte, în stare pură fără sosuri, să mă minunez de cât de bine comunică în public fetele de acolo și să mă bucur că am fost printre primii oameni care au aflat că reprezentanța de la Cluj și-a lansat conturile personalizate/ardelenizate de Twitter și Facebook. :)

Despre seara care a încheiat prima ediție a Cluj Brands Tour nu pot decât să spun că trebuie să-mi revin și abia apoi o să revin cu detalii, poate chiar și filmări care vor conține și cadrul de mai jos, tras în Berăria Ursus:

baieții sau mai bine zis trollerii de la Căpâlna :D

A fost o seară care sigur va rămâne în istoria Fabricii de Bere în care printre halbe pline am uitat noțiunea timpului. :)) Și când mi-am adus aminte că există și ceas pe lumea asta, i-am luat pe Auraș și Toma și i-am dus acăsucă că mi-o fost milă de ei. :D

Evenimentul a fost organizat de TVdece.ro – La mulți ani Florico! :D – cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Napolact, Vitacom (povestea brandului o găsiți aici), Farmec, Banca Transilvania (despre oamenii din spatele lor aflați de aici), Jolidon, Ursus şi Trilulilu. Parteneri sunt: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus (unde am inaugurat serviciul de ceai și toți au făcut mișto de mine :P ), Starbucks şi Webfactor (care va deveni cât de curând gazda blogului de față).

sursa foto: nebuloasa.info

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *