0

Bine faci, bine găsești, afacerea ți-o-nflorești. Metode neconvenționale de publicitate

Când ai o afacere la început de drum, te gândești cu ardoare la cum să ți-o promovezi, cum să faci să afle lumea de tine cât mai repede, ca să vină banii iute ca vântu și ca gândul. Că doar de aia ți-ai făcut firmă! Și nu-i de condamnat, atâta timp cât rămâi cu picioarele pe pământ și trăiești în realitatea palpabilă, fără să visezi că luna următoare îți vei lua ceva limuzină.

Dar de multe ori soluția e foarte simplă. Prestezi corespunzător așteptărilor clientului și el se va minuna pritenilor lui cât de bine și ieftin a ieșit făcând afaceri cu tine. Până la urmă nimeni nu poate contesta că publicitatea făcută din gură-n gură nu e eficientă. Metoda asta de promovare e un fel de soră mai cuminte a bârfei.

Se poate manifesta sub diferite forme, cum ar fi: se ia o carte de vizită, pe care se adaugă cu pixul câteva adjective pozitive. Apoi se pune lângă tocul ușii de la birou, mai exact la nivelul ochilor, ca să te asiguri că toată lumea vede, în cazul de față, ce coafeză bună ai:

zoom out

zoom in

Logic că m-a apucat râsul, că de aia am și tras pozele. Nici în 1000 de ani nu m-aș fi gândit la așa ceva. Dar ce mai contează? Femeia și-a promovat afacerea cu buget ZERO! Și cel mai probabil nici nu știe despre campania asta de publicitate, care-i vizează biznisu’  în mod direct. :)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *