6

Bucuria unei decapotabile şi creativitatea celui care o vinde

M-am dat suficient de mult în ultima perioadă pe site-urile care găzduiesc anunţuri de vânzare-cumpărare maşini încât să-mi fac o idee despre oamenii care mişună pe acolo. Am găsit o mulţime de oferte scoase din ramă, deşi realitatea era buşită rău. Foarte rar vezi câte un fraer care să fie de bună credinţă. În teren realitatea e asemnătoare în sensul că precum pe online aşa şi pe pământ.

Na, dar ceva tot trebuie să facă ca să se diferenţieze şi ei, între ei. Unii prelucrează pozele în photoshop, alţii fac poze cu maşina jegoasă ca să pară mai atunetică şi să nu se vadă zgârâieturile şi mai ie unii care se screm pentru a debita anunţuri creative. Like a copywriter!

Doamnelor şi domnilor, din categoria Băeatu’! O să-ţi f*ck o ofertă pe care n-o poţi refuza!, primiţi spre citire următoarele:

Faceţi abstracţie de gramatică şi entuziasmul fals. Nu vă gândiţi nici la cifra IQ-ului. Observaţi partea bună. E conşţient că maşina e decapotabilă, nu decalotabilă şi a zis “când mergi decapotat”, nu decalotat.

Cum ar fi sunat “toate astea sunt nimic prin comparaţie când mergi decalotat pe malul mării şi sunetul mării te învaţă ce înseamnă bucuria…”?

foto via

 

6 Comments

  1. Fiind baiet prin statiuni calatoream. Si ma decalotam ades langa izvor. Si membrul meu sub cap eu mi-l puneam. S-aud cum toarce Audi- ncetisor! ;))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *