0

Campania Gândul.info e originală. NOT!

La fel de originală ca și aia cu delfinii maidanezi, dacă o mai țineți minte.

Poza de aici face parte dintr-un articol scris prin 2005.

[...] It’s all part of an ad campaign that aims to lure tourists to Poland by spoofing French fears about a mythical Polish plumber who would move to France and steal jobs. That symbol loomed large in the defeat of the EU constitution in France’s May 29 referendum, a vote that hobbled the 25-member bloc and left its future uncertain. [...]

Lecturați-l cu încredere. Și nu plângeți după ce citiți ce scrie mai jos.

claudiu pandaru mihai gongu

Am înțeles că și bulgarii au preluat-o la un moment dat.

Dacă e așa cum mi s-a suflat în cască, agenția care a lucrat cu gândul.info și-a asumat campania, ceea ce pentru mine e grav. Adică… veniți, mă, în puii mei cu ceva original. Nu trageți pe aceeași monedă toți! Ponosiților! Bine că vă lăudați cu leii primiți la Cannes

Eu n-am văzut nimic ok la campanie de la bun început, iar pentru cei care au periat-o și-au ridicat-o-n slăvi… repet încă o dată ce am zis ieri pe Facebook: Noroc cu campania Gândul ca altfel nu se trezea patriotismu-n voi. Mai dormea o lună, două… până la 1 decembrie.

via

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *