0

Cum faci bani dintr-un viral înainte ca viralul să devină viral

Totul a pornit după ce am citit articolul ăsta şi după ce am participat activ la discuţia asta. Evident, amândouă subiectele sunt aparent inofensive şi deloc generatoare de idei măreţe. Înainte de a continua spre a-mi expune cele debitate, e bine de ştiu că totul s-a întâmplat în ordinea prezentărilor.

Adică prima dată am citit articolul, apoi m-am băgat în seamă la discuţie. Totul a culminat cu un dialog pe marginea subiectului cu una din persoanele implicate în dialogul facebookcian. Aşa a apărut ideea.

Bun, şi totuşi, cum facem noi bani dintr-un viral înainte ca viralul să devină viral?

Ingrediente:

- câţiva bloggeri care au avut antecedente cu cei care “ne numără biletele” pe transportul în comun

- 2 camere care filmează în HD

- un sistem de calcul

- un Adobe Premier, preferabil cu licenţă

Mod de preparare:

Se ia controlorul de autobuz. De gât, de mână, de picor, pe sus… chiar nu contează. Se imobilizează şi se percheziţioanează cu scopul clar declarat de a-i găsi chitanţierul.

Se dau pantalonii controlorului jos, chitanţierul se face sul sau se lasă cu părţile ascuţite în afară, depinde de barbarismul fiecăruia dintre noi. Cu o mişcare hotărîtă şi decisivă, chitanţierul, cu tot cu pix, se bagă-n fundul controlorului. Acest lucru îi va provoca durere şi prin deducţie, satifacţie celor care au plătit amendă, de multe ori pe nedrept. Aşa ca mine. :D

Acum vine product placement-ul. Unul dintre bloggeri e PR/marketer şi combină o clinică privată, care lipeşte fisuri anale, să ne plătească pentru a-i oferi display. Mesajul unităţii medicale poate apărea pe orice fel de suport.

Toată scena se filmează. Filmuleţul va avea un soundtrack de dor şi jale, preferabil să fie cântat de unul dintre bloggeri, la chitară rece pentru un impact emoţional sporit. La final, filmarea va fi semnată drept o producţie a blogosferei [ insert name here]. Acum se pune pe YouTube. Fără doar şi poate, va deveni un viral.

Printre beneficiile unei astfel de acţiuni enumerăm posibila corectare a controlorilor care fac pe deştepţii, notorietate pentru comunitatea de bloggeri, stima şi respectul călătorilor şi nu în ultimul rând o campamie reuşită pentru clinica medicală care poate genera alta. :D

P.S: Repetiţiile sunt intenţionate! Să n-avem discuţii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *