0

Cum se promovează o piesă cu YouTube

Acum câteva zile în partea dreaptă a ferestrei în care rula una dintre piesele pe care le-am inclus în playlistul meu de pe YouTube şi de care abuzez în fiecare dimineaţă, apărea un clip aparent fără sens, dar menit să facă teasing, am dedus eu apoi:

Şi le-a ieşit de minune! Clipul oficial, David Guetta ft Usher – Whitout you, pus pe YouTube în 14 octombrie a strâns deja aproape 4 milioane de vizionări în 3 zile:

La prima vedere putem spune că-i deja o piesă de mega succes, dar cetăţeni, stăpâniţi-vă entuziasmul! :P La o privire mai atentă, analistul din mine a observat că videoclipul oficial a strâns în 3 zile acelaşi număr de vizionări pe care l-a adunat making of -ul într-o săptămână şi jumătate. Deci e prematur să spunem că-i o piesă care rupe.

Mai mult ca sigur jumătate dintre cei care au urmărit ambele materiale video vor mai genera cam 2 milioane de vizionări. Şi apoi vom avea una dintre cele mai bune piese ale momentului, care mie deocamdată nu-mi place. Dar sigur mă voi obişnui cu ea. Mai ales că am băgat-o deja-n playlist, influenţat fiind la prima vedere de numărul de vizualizări pe care nu l-am rumegat înainte de a da add. Şi va rămâne acolo o bucată de vreme, că nici prea urâtă nu mi se pare. :)

No, şi cam aşa se face merchandise pe rafturile YouTube. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *