0

Final de 2011 în stil ROMânesc

În 2011, în ceea ce priveşte industria publictară, au curs râuri de idei, fluvii de texte, conţinut video şi audio care împreună au format un ocean de conţinut indexat de Google şi alte motoare de căutare.

Unele idei şi rezultate ne-au intrigat, altele ne-au bucurat… dar toate au avut o finalizare într-un fel sau altul, cu sau fără voia noastră.

Campania ciocolăţii ROM cred că a fost de departe cea mai sclipitoare, stadiu la care va şi rămâne pentru că a schimba imaginea unei naţii pe Google, în cazul nostru imaginea românilor, e ca şi cum ai spune că Raluca e doamnă respectabilă deşi tot cartierul o cunoaşte în sens biblic. ROMii zic că “Românii sunt deştepţi” acum pe Google. Problema e că situaţia se poate răsturna din nou în defavoarea lor, a românilor deştepţi. Aşa că ar trebui să simtă nevoia de continuitate, că altfel în ianuarie iar o să avem parte de români [insert negativ word here], motiv pentru care mi-a venit o idee-n acest sens, pătruns fiind de spiritul sărbătorilor de iarnă în timp ce-mi calculam nişte facturi:

Adică:

Aho, aho, copii şi fraţi

Luaţi un ROM şi nu mânaţi

Lângă Google v-alăturaţi

Şi “români deştepţi” tastaţi.

Continuare poate fi continuată de voi.

E un îndemn timid de a spune românilor că nu trebuie să uite că trebuie să caute în continuare pe Google că sunt deştepţi. ROM ar putea face o campanie în 2012 prin care să ne bage-n reflex căutarea zilnică a românilor deştepţi pe Google, dimineaţa, la cafea.

Sunt suprins că ROM n-a făcut şi-o campanie de iarnă, care să includă tăiatul porcului în care măcelarul are alături un baton de ciocolată ROM sau ceva care să ne inducă ideea că dacă n-avem o cioco ROM sub brad nu simţim că-i Crăciun românesc.

La final de 2011, vă transmit cu căldură că I got 99 problems but români deştepţi ain’t one.

Ia mai mânaţi măi hăi hăi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *