1

Infografic Mediafax: Vizibilitatea protestelor în online

În caz că vă întrebați de ce e Mediafax cea mai profi agenție de presă de pe la noi.

Pe lângă faptul că are oameni care se mișcă ca electronii-n tubul de neon și surse bune, are și omuleți care monitorizează de ceva vreme conturile de Twitter, Facebook și blogurile personalităților, vip-urilor, și nu numai, după cum o să vedeți imediat.

Acum vine și ne arată un infografic despre cum s-au văzut protestele din România și care au fost revendicările cele mai revendicate pe online, din 12 ianuarie până acum 3 zile.

Monitorizarea a fost realizată în perioada 12-24 ianuarie pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter şi pagini publice de Facebook – în total, circa 57.000 de surse online în limba română. Analiza a luat în calcul mediatizarea a nouă sintagme cheie, legate de proteste, în mediul online:, “Alegeri anticipate”, “Jos Băsescu”, “Demisia preşedintelui”, “Demisia guvernului”, “Legea sănătăţii”, “Taxa Auto”, “Mărirea salariilor/creşterea salariilor”, “Salvaţi Roşia Montana” şi “Mărirea pensiilor”/”creşterea pensiilor”.

[...]

Pentru sintagmele analizate, site-urile au generat cea mai mare parte a vizibilităţii, având o pondere de 85,4% în mediatizare. Ierarhia categoriilor de surse online din acest punct de vedere este completată de Twitter – 7,7%, bloguri – 6,5% şi Facebook – 0,4%.

Continuarea aici.

Pe când bagă și alte agenții ceva asemănător? Agerpresul, vorba aia, e prima agenție de pe la noi și tot degeaba. Și de n-ar avea resurse. Financiare. De alea umane nu zic nimic pentru că mi s-a transmis că voi fi dat în judecată pentru asta. Mă rog… NewsIn nici nu știu ce face exact.

Asa-i că parcă-i mai credibil genul ăsta de monitorizare decât sondajele clasice?

sursa foto

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *