2

Noua sticlă de Dorna între teoretic şi practic

Teoretic:

Practic:

MYTH BUSTED!

Într-un acces de ecologie, colegii mei au vrut să imite ce fac oamenii mari în reclame şi au sucit o sticlă de Dorna în care intenţionau să bage o floare, deci s-o tranforme în vază. N-a ieşit ca-n reclamă. Au început dezbaterile că să facem aşa şi pe dincoa că poate se face aşa mişto ca-n poster. Nimic. Au eşuat de fiecare dată.

S-a mai cerut o sticlă. A fost şi mai grav pentru că aceasta din urmă, devenind vază, nu şi-a mai găsit echilibrul decât cu una dintre cele două brichete de back up, proprietate personală. Au fost foarte dezamăgiţi să afle că Photoshopul, maketingul şi PR-ul bat viaţa.

Eu am fost foarte susprins să văd că sticla de Bucovina e cea mai stabilă dintre toate şi se strânge mişto la mijloc. Sunt sigur că a făcut yoga. Ei zic că e reclamă mincinoasă. Eu zic că-i o faching sticlă de apă din plastic, nu piesă Lego!

Să se consemneze că toate au rămas la mine pe birou, care a devenit platformă de teste, şi prin urmare eu am fost nevoit să colectez selectiv!

sursa foto 1

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *