2

Oare cum arăta un spot de promovare al calendarului creștin ortodox?

Publicitatea. Altă chestie derivată din comunicare care-mi place extrem și mă fascinează. Pentru ea mă uit la televizor ori de câte ori am ocazia. Cu cât ideea din spatele campaniei de promovare e mai smart cu atât apreciez agenția care a gândit-o, și brandul.

Când am timp sap pe YouTube după clipuri publicitare și plimbându-mă pe net așa, singur cu al meu cursor, am dat peste un spot de promovare al unui calendar. Deși are aproape un an de când e postat și mai mult de 2 milioane de vizualizări, pentru că nu l-am văzut nici unde sharuit, îl pun aici spre a ilustra cât de profi fac alții campaniile de promovare, fie ele și la preșuri de Dacie.

Domnilor îndepărtați-vă de lângă tastatură după ce dați play. S-ar putea ca saliva s-o strice :D :

E printre puținele spoturi publicitare, cu o astfel de durată, care m-a făcut să dau un search pe google să aflu mai multe despre produs, în cazul de față calendarul Miss Reef. Mai mult l-aș și cumpăra, chestie care rar se întâmplă după ce am văzut un clip publicitar.

Mintea mea e bolndavă, ați aflat asta, și nu pot să mă abțin de la a mă întreba oare cum ar arăta un spot de promovare al calendarului creștin ortodox? Eu am ceva în minte acum și nu știu de ce am impresia că nu le-ar place fețelor bisericești :D .

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *