0

Orașul brandurilor

Clujul e un oraș extraordinar, dar are câteva lipsuri. Nu prea poate face turism că n-are cu ce, spre deosebire de Sibiu sau Alba. Urbea dintre dealuri e mai mult business, astfel că este tranzitată în consecință.

Un alt motiv ca să spun că este un oraș de afaceri e faptul că aici s-au dezvoltat companii mari, recunoscute la nivel național sau chiar internațional. Pe lângă asta, învățământul universitar aduce în Cluj cam 100.000 de studenți anual care la rândul lor aduc jucători mari de pe diferite piețe cum e cazul Nokia sau a firmelor IT.

Orice am face și am zice nu ne putem îndepărta de la business. Chiar dacă are o arhitecură deloc de neglijat și povești interesante, Clujul nu este un oraș turistic în adevăratul sens al cuvântului. E un oraș de tranzit în care tu, ca om de faceri, între 2 conferințe sau întâlniri poți vizita un obiectiv istoric.

Așa cum monumentele istorice au o poveste, așa au și afacerile de succes. Dar acestea din urmă ne plac mai mult din două motive simple: pentru că sunt contemporane cu noi și implică metode de a face bani.

Și pentru că istoria am învățat-o la orele de istorie, parcă aș vrea să aflu ceva nou despre orașul în care stau și care cotizează sume mari la bugetul de stat. Pentru că până la urmă banii ne dor cel mai tare. :P

De accea salut ideea de a face un altfel de #prinorașulmeu când vine vorba de Cluj. Brands Tour Cluj să zicem că e exact ce lipsea nu numai din peisajul blogosferic ci și din cel al afacerilor. Ideea de a discuta și altfel dăcât despre campanii și plăți e mai mult decât bine venită pentru că așa cum bloggerii “e” oameni și companiile ”e” tot oameni.

Împreună cu bloggerii invitaţi din ţară şi alături de comunitatea online clujeană vom descoperi poveştile din spatele unor branduri clujene de succes. Vom afla ce se ascunde în spatele succesului uneia dintre cele mai puternice bănci din România, Banca Transilvania, povestea celui mai iubit brand românesc de lactate, Napolact, vom afla ingredientele succesului naţional şi internaţional a brandului de electronice Vitacom, a celui mai îndrăgit brand de cosmetice româneşti, Farmec, şi a liderului pieţei româneşti de lenjerie intimă şi costume de baie, Jolidon. Vom trece pe la Fabrica de Bere Ursus pentru a degusta celebra deja nefiltrată de Cluj şi vom poposi la Trilulilu să aflăm reţeta succesului site-ului numărul 1 din România. via TVdece.ro

Așadar, pentru mine Clujul nu este chiar un oraș comoară cum încearcă municipalitatea să-l promoveze, ci e mai mult un oraș al brandurilor.

Îmi exprim susținerea și totodată regretul față de eveniment, pentru că s-ar putea să nu fiu în oraș. Dacă mi se va decala plecarea în concediu, voi fi acolo între bloggerii invitați, dacă nu, voi trăi evenimentul din articolele care vor curge pe bloage. :)

Cică câteodată și online-ul trebuie sacrificat pentru o viață sănătoasă. :)

Evenimentu este organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca TransilvaniaNapolactVitacomFarmecJolidonUrsus şi Trilulilu, iar parteneri sunt: Best Western Plus Fusion HotelAutonom,Ludwig Bavarian Bierhaus,Starbucks şi Webfactor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *