0

PR low cost reușit. Cu o sticlă de vin

Cristian Gog a găsit asta-n cameră hotelui în care-i cazat. Surprins fiind a tras o poză cu Instagram și-a dat-o și pe Twitter și Facebook.

Eu, surprins fiind la rândul meu, am luat-o și am pus-o pe blog ca să punctez o mișcare bună de comunicare în subțirica secțiune cu ”așa da”.

Bottom line:

Mesajul a fost distribuit către cei aproape 1.000 de prieteni pe Facebook și 2.230 de abonați ai paginii lui personale; către aproape 4.000 de urmăritori pe Twitter și 23 pe Instagram. La care se mai adaugă un articol pe un blog din care Google va  indexa și numele “Caro Hotel” alături de “Cristian Gog”. Calculați voi reach-ul/viewership-ul că mie nu mi-e-n clar cum se face.

Și încă ceva. Vrem, nu vrem… Cristi a cam devenit vedetă, așa că endorsementul făcut de el nu e deloc de neglijat.

Costurile acțiunii de PR: câteva zeci de lei. Maxim 50.

P.S. Profit de context și vă mai spun că duminică are loc a treia ediție a Nepoți de Crăciun. ”Filantropia” este patronată de Cristian Gog încă de pe vremea când nu se băteau televiunile pe el. Strângerea de alimente pentru bunicii din centrele de zi ale Clujului se va face la Polus Center.

sursa foto

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *