1

Să rămânem la muzică

Români-s deştepţi, faini, frumoşi, iubitori, deştepţi, amuzanţi, creativi, deştepţi, muncitori, inventivi, ambiţioşi, pozitivi, deştepţi, patrioţi, dăruiţi, credincioşi şi aşa mai departe. Decât că atributele astea nu depăşeşc graniţele ţării. Ni le spunem nouă, între noi, şi ne simţim bine. În rest, în spaţiul Schengen suntem exact opusul celor enumerate mai sus. Şi ne enervăm. Numai noi avem voie să spunem despre noi că suntem naşpa. E o lege nescrisă a românului.

Nu ştiu dacă aţi observat, dar muzica românilor se pare că singurul lucru bun care-l acceptă strănii de la noi. Ba chiar fac piese în colaborare cu ai noştri. Şi noi ăştia de acasă îi ciupim de  fund în stil mare. Cu toate astea:

Şi mai mult, oarecum invizibili pe scenele din ţară, Radio Killer (by Hahaha Production) sunt bine văzuţi peste graniţă, atât de bine încât au primit invitaţia de a-şi pune amprenta pe o piesă a lui Flo Rida, care în nici o lună a strâns deja puţin peste 700.000 de vizualizări pe YouTube.

Azi a început o nouă campanie în online. Nu ştiu dacă a trecut de graniţele Twitter-ului, dar ea vrea să facă românii deştepţi măcar în căutările din Google. Campania e demarată de ROM, e bine gândită,  şi din nou iscă controverse şi-l face din nou pe român patriot de ocazie, cum zic TVdece.ro.

Din nou, rezultatul demersului nu se va refelcta în vânzări, cum n-a făcut-o nici cu cealaltă în care au schimbat tricolorul cu steagul american.

Să rămânem la muzică. Şi când vrem să muşcăm un artist de fund, mai bine să muşcăm un ROM. Ar fi o situaţie WIN-WIN-WIN.

 

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *