0

Social media orgasm

În ultima vreme tot mai multe companii, firme, srl-uri ajung să treacă pragul social media. Fac asta mai mult de curiozitate și apoi abandonează ideea, în cazul fericit, sau în cazul nefericit, continuă să se dea pe net doar pentru a cere like-uri, friends și followerși.

Scopul e altul, că de aia-i zice social media. Trebuie ca tu, firmă, să socializezi cu mine, să afli ce-mi place și ce nu și binențeles să încerci să mă faci să vreau să-ți dau bani zâmbind. În toată existența mea online care însumează 2 ani de Twitter, rețeaua preferată, 4 de Facebook și 1 an și un pic de blogging, am întâlnit vreo 4… să le spunem persoane juridice, care mi-au atras atenția cu modul de comunicare online.

- Trilulilu

- Vodafone

- Foaia Transilvană

- EnVogue

Toate cele de mai sus, în afară de Foaia pentru că mai toată redacția a migrat și nu se mai ocupă nimeni de conturile online, am observat că fac tot posibilul să îți rezolve problemele online.

EnVogue, brand local, este ultima revelație pentru mine la capitolul online customer care. Au speculat momentul în care mă plângeam că tipa  care mă freza și-a închis salonul și au știut cum să mă combine ca să mă pună pe scaunul lor. :) Pe scurt m-au pescuit online și cred că voi sta mult și bine în baza lor de clienți, cel puțin dintr-un punct de vedere: pot să-mi fac programarea pe Twitter!

Am aflat azi direct de la sursă că pe Twitter sunt singurul care-și face programare. Pe Facebook în schimb, unde au aproape 4.000 de prieteni, am înțeles că numărul celor care își fac programare sau cer sfaturi nu e deloc de neglijat.

Pentru mine asta înseamnă online costumer care reușit, iar faptul că-mi rezolvi problema imediat după ce ți-am explicat din mers în nici 140 de caractere ce doleanțe am, se numește social media orgasm. :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *