0

#SpiritulFarmec, o premieră 100% românească în online-ul mioritic

La Cluj se mai marcheză o mică premieră. Farmec, companie clujeană cu capital 100% românesc, este prima care pune în practică o campanie online care se foloseşte de Instagram.

#SprititulFarmec va fi surprins cu aplicaţia Instagram de către o parte dintre cei care mişună prin online şi care pentru asta vor face luni un tur de fabrică cu filtrele foto puse.  Va fi  un tur special care va include secţia de cosmetice, laboratorul de eficacitate sau laboratorul de cercetare. 

Reţineţi:

Este pentru prima dată când un brand românesc îşi deschide porţile pentru un eveniment în cadrul căruia fotografiile vor fi realizate strict prin intermediul aplicaţiei Instagram.

Cele mai bune fotografii vor fi expuse la Casa TIFF, între 5 noiembrie – 14 noiembrie 2012 sub numele de Vernisaj Spiritul Farmec.Va exista şi un premiu în valoare de 300 de lei pentru cea mai bună fotografie care îşi va găsi mai apoi locul pe unul dintre pereţii sălii de expoziţii a companiei. 

Preşedintele Juriului va fi Mircea Turdean, Director General Farmec, va analiza şi puncta modul în care participanţii au reuşit să surprindă spiritul companiei, bloggerul Andrei Crivăț va juriza potențialul de viralizare al fotografiilor în mediul online, iar fotoreporterul Eugen Olariu va juriza compoziţia artistică.

Well… hello! Bineînţeles că eu voi câştiga!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *