0

Tweetphony sau cum să promovezi o orchestră simfonică pe Twitter

Fără doar și poate avem pe monitoare cea mai creativă campanie pe care eu am văzut-o pe Twitter. Cu atât mai mult mi se pare WOW cu cât menirea ei este de a face promovare Orchestrei Metropolitane din Olanda.

Lucrurile sunt simple. Băieții și fetele au făcut brain storming cu brownies și la final au venit cu ideea de a atribui caracterelor de pe tastatură câte o notă; apoi au invitat userii să se joace cu aplicația, promițându-le că

Tweet your track, and this Friday the Metropole Orchestra will play it live.

Așa funcționează:

Și dacă vă uitați mai jos pe site, o să puteți da play tweet-urilor care au fost deja trecute prin aplicație. Tweet-ul pe care l-am încercuit sună a “Oda bucuriei”! :)

Am rămas surprins să găsesc foarte mulți români pe haștagul campaniei, care au “compus” tweet-uri remarcabile.

În total cred că am stat cam o oră pe site ca să mă joc. Deși 90% dintre cei care au scris tweet-uri din aplicație nu au nicio treabă cu muzica și e clar că nu-și vor recunoaște niciodată creația chiar dacă orchestra o pune în scenă, campania va fi una memorabilă pentru ei.

N-o să mă apuc acum să traduc articole, cum se obișnuiește de altfel, așa că aici aflați motivul real care stă în spatele campaniei și cine a gândit-o.

Pe de altă parte, la noi când vine vorba de instituții de cultură, doar teatrul Masca din București excelează la comunicare online. Și cam atât, din păcate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *