0

Un posibil motiv pentru plecarea Tnuva

Una dintre veştile importante ale zilei, cel puţin în sectorul financiar, este faptul Tnuva are pierderi masive motiv pentru care s-ar cam duce de la noi, deşi România a fost primul gând în strategia de extindere a lăptăriei israeliene. Motiv pentru care au şi investit cam 60 milioane de euro aici.

Aşa că “Măriuca nu mai mulge vaca. Tnuva se pregăteşte să se retragă din România, din cauza pierderilor masive” după cum zice Ziarul Financiar aici.

După ce am citit una alta despre subiect mi-am ridicat următoarea întrebare: “Cum dracu să n-ai pierderi într-o țară în care numele produsului tău nu poate fi pronunțat? Tnuva…”. Pe care am şi postat-o pe Facebook şi Twitter. Mă aşteptam ca remarca mea să treacă neobservată, dar

Reacţiile astea plus cele adunate pe Twitter pentru mine sunt suficiente ca să ridice o posibilă teorie pentru vânzările lor de 20 milioane de euro pe an. Dacă eu, care n-am treabă cu marketingul, m-am gândit la asta, poate că una dintre strategiile de promovare ale companiei trebuia să conţină în primul rând un nume accesibil, nu reclame TV care produc orgasme intelectuale.

Îmi şi imaginez omul la magazin:

- Bună ziua, cu ce vă pot ajuta?

- Bună ziua… daţi-mi o smântână Tâ… tân… Napolact.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *