3

VEZI cum facem trafic pe site-urile de știri

Se pare că io nu prea înțeleg care-i șpilu’ cu presa din ziua de astăzi. Fie, am eu o problemă. Dar când minți cititorul, și tu, care te autointitulezi instituție de presă, ai o problemă. Și una mai mare ca a mea, aș zice, fără sfială.

Se dă următorul mesaj pe twitter:

Cititorul, curios și avid de scandal, dă click să VADĂ mesajele alea promise. Se deschide pagina, se contorizează unicul, care rămâne cu buzița umflată, după ce citește:

Dacă voi găsiți mesajele alea, îmi sun oftalmologul să-mi fac o programare și port tricou cu Știri de Cluj o săptămână. Măcar de ar fi prima dată când se recurge la o astfel de practică. Și n-o să fie nici ultima.

P.S. În contextul în care există câteva sute de milioane de useri ai platformei de socializare, faptul că Ilie Parpucea are pagină de Facebook nu e o ştire! Faptul că cineva a făcut un cont fake în numele lui, poate fi. Aşa ca informaţie de background.

3 Comments

  1. Intai se da titlul cu call to action, apoi se scrie textul. Dar intre timp uitam de titlu. E simpla reteta :)

  2. Deci ăăă, eu zic să fim fericiți că ”s-a obosit” să dea un nou printscreen și că nu l-a folosit pe al tău. Numa’ zic!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *